Teksti-pohjainen merkintä välillä, olen pahoillani.

 

Olen muuttamassa siis pois Limingasta ja, no. Mulle on ihan yks sama et missä mä asuisin koska mulla ei oo velvoitteita. Hahahaha.

Eli oisko ehdotuksia/suosituksia et minne kandeis muuttaa? En tiedä mitään Suomesta ja olen asunut koko ikäni pohjoses. Mut, on mulla kuitenkin vähän kriteereitä:

 

- Etelässä, jossain mist pääsis enintään parissa tunnissa Helsinkiin liftillä tai vaikka sit bussilla. Jonkin muunkin kaupungin läheisyys kelpaa jos alkaaki tekeen mieli käydä sellases, Helsinki nyt sinänsä kiva et sieltä pääsee reissaamaan parhaiten.

- Pienessä kylässä! En viihdy kaupungeissa, kaipaan vihreyttä ja rauhaa ja metsää ympärille ja mulle kelpaa vaikka sen kokoinen kylä missä on suunnilleen S-market ja Siwa.

- Kirjasto on aivan pakko olla. Vaikka pienikin, kunhan sinne saa tilattua kirjoja isommilta paikkakunnilta.

- Jotain aktiviteettiä! Mä oon himoinnu taistelulajien harrastamista jo jonkin aikaa joten sellanen kelpais.

- Jos siellä on järvi tai lampi niin se ois aika kivaa mut se ei oo pakko.

- .. jos tiedätte missä paikkakunnilla on känkkäränkkä-Kela/Sossu niin saa myös informoida.. (voin sanoo et Limingassa on aika kauheet)

 

Asuisin siel varmaa pari vuotta. En mä tiiä, hahaha.

 

TAI!!!

 

Jos tiedätte jotain kommuuneja tai asuntoja jokka tarttee kämppistä ni ilmottakaa heti! Siis jos kelpaa seurallinen ja kaiken aikansa piirtämiseen käyttävä muija jolla on myös kissa.


Tai mitä vittua, jos joku haluaa vaikka perustaa mun kanssa kommuunin jonnekkin nii mä ainakin voin alkaa. :D Sarjiskommuuni ois ehkä paras asia ikinä mut eiköhän kaikenlaiset kelpais.

mä nyt vähän epätoivoisena haluaisin pois täältä mielellään jo tän kuun aikana. auttakaa?

Mailakkaa tänne:

[email protected]

 

ps. jos kukaan haluaa muuttaa liminkaan nyt heti niin mulla on teille tässä hyvä ja halpa kämppä. mailatkaa siitäkin jos kiinnostaa.