1356840.jpg
Halloween pirskeet oli hyvät pirskeet. Haluan lisää tekosyitä pukeutua rutto tohtoriksi :(
Taas pientä tekstiä, anteeksi! Eka ruutu mun puhekupla: "Onks sul muuten sellasii pillei kun mun täytyy varmaan juoda sellaisesta" Separeilla oli iso paketti metrin pitusia pillejä, lifesafers! Sain lipittää alkomahoolia koko illan sellasella, oli hupaisaa. Viimeinen ruutu: "Hahaha ei vittu ei kestä" "Mä voin juoda sun kahvin" "vittu teidän kanssa". Kukahan tuo viimeinen on HMMM

1356841.jpg
Junassa on yleensä kivaa. Tuolloin ei :(

1356845.jpg
En pidä koirista. Ellei ne sitten ole niin isoja että niitten kanssa voi painia tai käyttää tyynyinä. Muuten ne on ihan turhia ja rasittavia. ANTEEKS VAIN. (Saatan valehdella hieman, tuokaa mulle hyväkäytöksinen samojedinpentu niin sulan siihen paikkaan)
Ööh ja taas pientä/epäselvää tekstiä: "Nuo penteleet ei pysy aloillaan hetkeäkään ja hermostuttaa mua (Louhikin on varmaan ihan traumatisoitunu)"

1356846.jpg
Ai muura tyhmä? Ei kai!
Enkä oo muuten nukkunu pommiin tuon jälkeen! Kiitos Miukki järjen äänestäsi.

1356847.jpg
.. ai muura nörtti! EI K- no joo. Oli kyllä hupaisaa varsinkin kun meni hetki tajuta mikä oikein meni pieleen.